Geslaagde bijeenkomst Rotterdam!

Eindelijk kon het weer… een fysieke bijeenkomst van JBN! Op 23 september kwamen we vanuit alle windstreken met een groep van zo’n 25 jonge medewerkers bij elkaar in Bibliotheek Rotterdam.

Onder begeleiding van MATT | Talent visualiseerden we in groepjes onze dromen over de bibliotheeksector en bedachten we hoe wij als jonge generatie bibliotheekmedewerkers de eerste stappen kunnen zetten in het realiseren van deze visie. En daar kwamen prachtige ideeën én persoonlijke actiepunten uit, wie weet hebben we dit in 2030 wel allemaal gerealiseerd…

Met meer dan 20 nieuwe gezichten, mooie dromen over de toekomst van de bibliotheek, kaarten vol acties die we vandaag al kunnen oppakken en fijne gesprekken bij eindelijk weer een echte borrel, was dit een mooie opwarmer… óp naar ons congres op 16 juni 2022! Ben je erbij?

Hopelijk tot snel!