Inspiratie nodig? Tot op het NBC!

Ook dit jaar organiseert het JBN een sessie op het NBC!

Hoe verbind je de fysieke Bibliotheek aan de digitale Bibliotheek? Dat vraagstuk speelt natuurlijk al langer in de sector en aan wie kun je dat nu beter vragen dan aan de echte experts zelf, de digitale helden van deze tijd: jongeren van 12 tot 18 jaar. Wat weet jij eigenlijk van deze doelgroep? Ken jij de ideeën zij hebben over de digitale mogelijkheden in de Bibliotheek? Wat moet er absoluut in hun Bibliotheek te vinden zijn? Wat zou hen verrassen? Aan de hand van een game presenteren we drie inspirerende praktijkvoorbeelden. Ontdek met ons de wereld van games, wearables, robotica en meer. Maar we dromen ook verder: samen met jullie verbinden we deze praktijkvoorbeelden aan nieuwe ideeën over de mogelijkheden van de fysieke en digitale Bibliotheek.

Laat je inspireren en kom ook!

GEZOCHT: (DIGI)HELDEN MÉT ZONDER CAPE!
Klaslokaal 2/School 7
13.00-14.00