Denk je mee over loopbaanpaden? (6 augustus 2024, online)

Vanuit Stichting Bibliotheekwerk lopen er momenteel verschillende projecten gericht op het vergroten van de duurzame inzetbaarheid van medewerkers binnen de bibliotheekbranche. Een van deze projecten richt zich op het onderwerp ‘loopbaanpaden’ binnen de branche en de toegankelijkheid hiervan. Voor dit project zouden we ook graag informatie op willen halen vanuit jongere medewerkers uit de branche. Daarom gaan we graag in gesprek met jullie over de mogelijkheden om door te stromen binnen de branche, waar jullie wellicht tegenaan lopen hierin en hoe dergelijke mogelijkheden inzichtelijker gemaakt kunnen worden.

Op dinsdag 6 augustus 2024 om 10:00 uur organiseren we een (online) groepsinterview van ongeveer een uur. Lijkt het je interessant om door te praten over dit onderwerp? Meld je dan aan bij Sam Mellink (s.mellink@berenschot.nl). Je ontvangt t.z.t. een teamslink en aanvullende informatie over het project. Heb je interesse, maar lukt het je niet op de genoemde datum aanwezig te zijn, stuur dan alsnog een mail om te kijken naar een alternatieve (bel)afspraak.