Hoera nieuwe website, logo én naam!

Wat zijn we trots op onze nieuwe website en het nieuwe logo! Onze oude website voldeed niet meer aan onze wensen en daardoor werd het hoog tijd voor een nieuwe website. Achter de schermen zijn we hard aan het werk geweest om deze website op te bouwen mét een nieuwe bijbehorende huisstijl en logo. De letters, bestaande uit verschillende vormen die met elkaar in verbinding staan, vertegenwoordigen de diversiteit van het JBN netwerk én de verbinding waar het netwerk naar streeft.

Het is je misschien al afgelopen jaar opgevallen; onze stille naamsverandering. Het netwerk begon met de naam Jonge Bibliothecarissen Netwerk. Maar hoe groter het netwerk werd (ruim 250 leden!) hoe meer er behoefte was naar een naam waarbij meer mensen zich aangesproken voelen. Niet iedereen in de sector is immers een bibliothecaris. Met de nieuwe naam Jong Bibliotheek Netwerk willen we dat iedereen van 35 jaar en jonger zich aangesproken voelt om lid te worden van het netwerk. En dat is tot nu toe goed gelukt! We hebben leden uit het hele land met zeer uiteenlopende functies, van marketeer tot leesconsulent.

Ben je benieuwd naar de activiteiten van het JBN? Volg deze website, schrijf je in voor onze nieuwsbrief of, als je al lid bent van ons netwerk, volg de groepen op biebtobieb en Facebook
Ben je nog geen lid? Dan kun je je hier inschrijven.