Jubileumcongres Jong Bibliotheek Netwerk (JBN)

We hebben de viering van het vijfjarig jubileum van het Jong Bibliotheek Netwerk (JBN) een jaar op moeten schuiven, maar nu is er goed nieuws: op 16 juni 2022 organiseren wij een feestelijk congres. Hapjes, drankjes, ontmoeting en een heleboel inspirerende sprekers: het belooft een mooie dag te worden! Ben jij er ook bij?

Programma voor jong en oud
Niet alleen jonge bibliotheekmedewerkers, maar ook alle andere collega’s die zich jong van geest voelen, zijn van harte welkom. Op donderdag 16 juni vieren we ons jubileum graag met jullie allemaal in de Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA). De dag zal in het teken staan van het samen bouwen aan de toekomst van de bibliotheek.

Het betreft een ochtend- en middagprogramma van 10.00-16.00 uur met afsluitende borrel. Na een plenair programma met inspirerende sprekers, volgen interessante deelsessies met allerlei workshops en lezingen. Houd onze website en kanalen goed in de gaten, want de komende tijd onthullen we het volledige programma.

Aanmelden
Enthousiast geworden en wil je dit niet missen? We kunnen maximaal 250 deelnemers kwijt, dus meld je snel aan en verzeker jezelf van deelname. Vergeet dit vooral niet met collega’s te delen. Deelname is € 35,00 euro per persoon.

Aanmelden!

Datum: 16 juni 2022
Tijd: 10.00-16.00 uur
Locatie: Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA)